happy face

Imorse upptäckte jag problemet till min deppighet nu de senaste dagarna. Även anledningen till mina små utbrott som jag har fått för mig själv. Underbart att vara tjej eller hur? Där satt den!

Iallafall så känns allt mycket bättre nu och jag har tillochmed ringt HomeMedia som jag ska skicka iväg min älskade iPhone till! För att laga skärmen alltså. Allt kommer gå på 1280:- och jag kan kyssa min lön hejdå redan nu innan den ens har kommit, MEN jag är faktiskt inte tjurig för det!

Kan bero lite på att jag och Jennah tittade på resor till Egypten igår och vi funderar på att åka runt Oktober där någonstans i en vecka. Ska åka iväg till resebyrån i Farsta och kolla ordentligt på lördag.. Jag vill absolut helst inte ha någon barnpool på hotellet om jag säger så. Ska jag ha semester så ska det kosta och smaka bra!

Har precis duschat också och ska snart försöka laga en fisksoppa till lunch. Det som är synd är att vi bara har lax hemma. Det hade varit gott med lite torsk och sej i soppan också och inte bara morötter (som kommer smaka blä) och lax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0