life is no nintendo game

Gårdagen var rolig! Började med att jag åkte till Tessis moster och gosade med hennes valpar ett tag och slutade med att jag och Jennah åkte in till stan.  MEN, där emellan så var det strömavbrott i hela jävla Tungelsta. Eller, ja den delen där jag bor i alla fall. Jennah hade det varmt och skönt så jag gick ju dit istället och därefter så åkte vi till stan.

Om en timma ska jag, Marie och Jennah åka till VH och gå på systemet, Marie ska lämna Iliaz och sen ska vi åka till Mandy i Väsby! Ska bli riktigt kul att se henne igen och se hur hon bor!

Frågan är nu bara; vad ska jag ha på mig? Jag vill ha klänning.. Meeeen, det är inte direkt sommar ute, eller hur?




Jennah, Mandy, Tessie, Mary och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0