blö bajs och skit

Helgen har varit lång kan man säga så för att korta ner den så gör vi såhär:


Fredag - Jag och Jennah satt på Tungelsta Värdshus. Drack öl. Pappa betalade. Jennah ringde sin bf Jocke. Vi åkte till Västerhaninge. Drack mer öl. Blev fulla. Jag kom hem vid halv 3ish.

Lördag - Vaknade bakis. Trött hela dagen. Seg. Åkte till Jennahs mammas man på 50års kalas. Mätt som jag vet inte vad. Jones frågade om jag ville hem till hans mammas kompis på förkrök/30årsfest. Gratis sprit. Drack någon YAKI (?) utan att röra en min. Folk blev imponerade där sa de. Coolt. Åkte till Brasserian. Drack öl. Sjöng karaoke. Kom hem vid 2ish.

Söndag - Ont i magen. Ont i magen. Ont i magen. Ont i magen. Trött. Ska kolla på Shooter snart.



Det här är inte okej. Det ser ut som att snön kanske är upp till halva vitan på dörren, men den är faktiskt högre. Kolla på räckena liksom?! Skjut mig och skicka mig till ett varmt land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0