all i want for christmas is you

Det jag vill ha i julklapp är...

1. (Såklart lägenhet och massor av pengar, men.. realistiska jag ska fram nu) En digitalkamera
2. En tatuering
3. Skor, HEHE. Men jag måste ju välja dem själv såklart
4. Kläder, ofc. Men, måste välja dem själv där också..
5. Jag gillar inte presentkort. Om det skulle vara på hela Farsta eller hela Haninge centrum, så visst, kanske. Men inte på speciella butiker..
6. Jag vill ha extensions igen. Långt hår.

Men helt seriöst så varför önskar man sig saker i julklapp? Jag minns att ett år för vääääldigt länge så önskade jag mig 42 olika saker. Jag hade skrivit en önskelista och det blev 42 saker! Av att enbart titta i någon leksaks-katalog..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0