20101107

Intervjun idag gick riktigt bra faktiskt. Dock så frågade hon hur jag ställde mig till att de skulle ringa på morgonen och fråga om jag kunde jobba, och nu när jag tänker efter så känner jag "helst inte" men å andra sidan så knyter man ju kontaker så. Man börjar vid skiten och jobbar sig uppåt.. Precis som vilket jobb som helst. Helst så skulle jag då vilja ha det där "kontraktet" som hon pratade om.. Att man skriver ett kontrakt, får x antal timmar, får en fast inkomst "för att man ska klara sig" (jag blev nyfiken på exakt hur mycket man skulle få då) men att man inte är på ett och samma ställe. Att man förflyttar sig lite då och då. Men det är ju bara att tuta och köra.

Hon sa att det såg lovande ut i alla fall.


Grattis till Angelica på namnsdagen också! Både min syster och vän, såklart.







Vi kör på en 3 år gammal bild tycker jag. Känns rätt!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: nej, har ett 23-schema nu.. men lär bo på jobbet även när jag borde vara ledig. SKa jobba jobba jobba och spara typ alla penagr så jag kan åka till USA i vår/sommar! :D

2010-12-07 @ 23:38:53
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0