sometimes i need a break

Yes! Då va vi inne i den där jobba-jobba-jobba-jobba-känslan igen! Funderar starkt på att åka och träna imorgon... Spinningen börjar vid 11 och sen är det core 11.30, vore väl något? Får se hur jag känner mig imorgon bitti. Förkyldning och jag är inte direkt bästa vänner, men jag mår bättre nu iallafall!

Känner även att jag skulle vilja låna Ewa's (pappas fru) bil och bara åka ner till min syster i Göteborg, vara där några dagar och sen åka ner till Angelica i Eslöv och hälsa på henne. Komma iväg från Stockholm lite. Nej, jag ska egentligen inte klaga eftersom jag ska åka till Egypten MEN det är inte förrän i oktober och det kan vara skönt med en liten paus innan. Det sämsta är bara att jag inte har tillgång till någon bil, vet inte om jag skulle få ta ledigt och jag har ju fortfarande inte fått min lön så jag vet inte ens om jag har pengar. Anledningen till att jag vill köra också är för att då kan jag åka när jag vill, stanna när jag vill och så vidare... Skönare än att behöva passa massor av tåg. Tåget går ju fortare, men skitsamma. Minns hur skönt det var att åka ner till Fagrasjö på bröllopet i juni till mina sysslingar. SÅ härligt! Det är som en frihet liksom.



Jag och min syster. När hon fortfarande var gravid. Även om det inte syns på bilden

Kommentarer
Postat av: Angelica - Netliés Mamma

Jag kunde dölja magen bra på bilden :D :P <3

2010-08-30 @ 11:29:53
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0