kan man köpa ett liv på tradera?

Länge har jag önskat mitt ett liv. En fritid som jag kan få spendera på SATS, familjen och mina vänner. Vad har jag idag? Absolut ingenting. Jag är glad om jag har iallafall två dagar ledigt varje vecka. Någon fritid? Från mornar tills antingen klockan 13 eller 15.

Det känns blandat nu efter att ha fått träffa My och Angelica igen. Eftersom jag jobbar på kvällar och i princip aldrig har tid för något numera, så insåg jag verkligen det ikväll när vi satt och pratade alla tre. Vi pratade om massvis med saker och jag fick reda på saker jag inte hade en aning om, som jag ändå känner att jag borde ha vetat. Men, jag har ju aldrig tid att träffa mina vänner...
Och speciellt inte Angelica nu eftersom hon flyttar på söndag.

I will miss her


Över till något roligt!
Vi har köpt ett nytt matbord och fyra stolar hem och det är supersnyggt! Känns asbra och jag kan knappt vänta tills jag får gå ner imorgon bitti och äta frukost där. Och för övrigt så hoppas jag verkligen att jag får låna mammas bil imorgon så att jag kommer till SATS innan jag börjar jobba. Jag har inte tränat på 1½ månad och det känns. Tro mig. Jag har märkt det på kroppen och i psyket. Jag måste ta tag i mitt liv.

Och jag tänkte börja med att söka till en massageterapeututbildning till våren. Kosta vad det kosta vill - jag vill göra det.










i like you. i love you.

Kommentarer
Postat av: My

Jag tycker det var mysigt att ses... Det var så spontant. Love you!

2010-08-18 @ 09:36:28
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0