you make me sick

Fan vad jag hatar att ligga hemma och vara sjuk. Ligger här och svettas, snorar och hostar som hej-kom-och-hjälp-mig.

Iallafall så har jag sjukanmält mig för imorgon också. Tänkte att det var lika bra så att jag inte står där på jobbet och är halvsjuk och ska smitta alla andra.. Hur kul skulle det vara isåfall? Nej precis.

Jag och Angelica tittar just nu på skolor nere i Skåne dessutom. Jag skulle behöva plugga upp 4 betyg och vill dessutom göra något annorlunda och roligt, så varför inte plugga upp de betygen och lyckas flytta från Stockholm för ett tag? Vore skönt. Ända sen jag kom hem från London så har jag kännt att jag är less på Stockholm. Allt är samma sak dag ut och dag in känns det som.


Så nu tittar vi iallafall på skolor och så får vi se vad som händer!

svettig POUSS


Kommentarer
Postat av: Mushu

Men nej! Ni kan ju inte flytta ner till Skåne heller! :(

2010-04-07 @ 16:32:28
URL: http://verysadmushu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0