stop breaking my heart

Duktiga jag tränade lite grann idag! Sprang förbi jobbet också en snabbis.
Jag bor i princip där. Jag är alltid där. Just nu så suger det balle för att Hannes frågade ifall jag skulle med in till stan och kunde jag det? Nej. Varför? För att jag börjar jobba kl 9 imorgon bitti. Efter den här helgen så tänker jag vägra jobba varje helg. Jag vägrar.
Jag blir så jäkla ledsen över att jag inte ens kan åka in till stan en fredagskväll och umgås med mina vänner.. Speciellt de som jag inte träffar så ofta och måste ställa in träffar varje gång (känns det som) bara för att jag jobbar. Jag vet att det är en tur för mig att jag ens har något jobb, men kom igen, ska det verkligen suga att inte kunna umgås med sina vänner på helgerna så jävla hårt?

Mitt sociala liv glider sakta, men säkert, ifrån mig tack vare att jag jobbar varenda jävla fitthelg.


Låg och tittade lite på tv också. Vi har ingen mat hemma i princip heller.

Jag känner hur mitt humör blir sämst just pga vi inte har något att äta, jag jobbar och pms. Ska bli kul och se hur jag vaknar upp imorgon.. Stackars mamma som får stå ut med mitt pmshumör sen..!

Godnatt och dra åt helvete iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0