i'm more man than you'll ever be

10-19 pass blev det idag! Imorse var jag någorlunda pigg. Kände att dagen skulle gå segt, men tackolov så va det bara första 4 timmarna som gick segt! Dock när jag satt och hade rast så kände jag att jag hade kunnat somnat vilket sekund som helst där. Jävlar vad trött jag var.. Och benen var lika trötta och ömma kan jag säga! Fan..

Men efter 8 timmar i ett kök med enbart killar (ja, och Emma i någon timma) så blir man som en kille själv, haha! Men jäklar vad roligt det är att lyssna på när grabbarna pratar och deras samtalsämnen, gosh. Klart man hänger med själv och pratar, men det är roligare att lyssna och skratta ÅT dem. Jag har aldrig varit en person som pratar ofantligt mycket, utan jag lyssnar och iakttar mest. Men jäklar vad roligt det är.. Mathias sa något som var otroligt roligt/äckligt så att jag började skratta när jag skulle plocka kötten - vilket gjorde att det blev svårt för mig att plocka kötten. Såklart. 

Boys will be boys. Kanske blir grillning med dem på Valborg! Får se hur det blir. Det är ju fan nästa vecka redan!! Snart är det sommar tamejtusan!  



Btw, åt en sån här McFeast till lunch idag. FETT GOTT.
Förstår inte varför den inte finns i USA? Den är ju godast ever! Utan lök då såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0