you look so much cuter with something in your mouth

Att det ska vara så förbannat svårt att slinga håret själv. Med hätta alltså. Jag ser ju inte direkt hålen därbak? Och så tar det ändå tid och det gör ont. Jag SKA ha det gjort innan jag följer med ut imorgon iallafall! Åh, jag är så glad över att Jenny har tagit min tid imorgon. Det ska bli skönt att kunna ha HELA DAGEN på mig att duscha, fixa håret, sminka mig, välja kläder och allt som tjejer gillar. Tror nog fan att jag ska börja dagen med en ansiktsmask, hårinpackning och skrubba kroppen ren. Someone's gonna feel good tomorrow!
Dock så är jag osäker på om jag ska ha mina nya skor eftersom jag inte är helt stabil i dem och det är verkligen vicka-på-rumpan-skor, som dock ger snygga vader.


Iallafall så drömde jag om att jag gav Hannes present till My, och det kändes bara inte rätt. Jag vet att jag snodde tillbaka presenten och skulle ge den till någon annan, men då kändes det inte heller rätt. Jag kände verkligen, i drömmen alltså, att det va Hannes som skulle få den presenten. Just för texten. De orden.


Och eftersom Lillemor inte har något busskort och kan komma hit och hjälpa mig så tänkte jag hoppa in i duschen nu. Tessi ringer säkert snart och frågar om jag skulle med till läkaren, och Ewa lär ringa och fråga om jag kommer till dem ikväll. Och min älsklingsbebis får komma hem idag. Jag började nästan gråta igår. Jag ville verkligen inte lämna kvar henne där.. Min älskling...


Förresten så satte jag i mitt löshår igår! Gosh, har inte änvänt det på aslänge. Tog några fjortisbilder också som jag tänkte lägga in på datorn, men får väl se hur mycket kameran strejkar på det!






PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0