jomen så att eh... bilen går bra?

Jag har umgåtts med Tessi nu i några dagar! Väldigt trevligt. Dock så va jag på världens sämsta humör igår i två timmar, men hey, jag är tjej. Jag hade en jävligt bra anledning.
Igår så åkte iallafall jag hem till Tessi efter att jag hade slutat jobba och därefter så åkte vi till Alex och Emma i Brandbergen på en liten fest! Verkligen jättetrevligt, men eftersom jag började jobba kl 13 idag så ville jag inte vara där hela natten. Så jag mötte upp Mr. A i centrum där och sov hemma hos honom. Väldigt mysigt. Vi låg och pratade ett tag och sen så somnade vi båda och han hade sin arm runtomkring mig.

Imorse då när jag skulle åka iväg till jobbet så tänkte jag var duktig och gå dit! Och jävlar vad duktigt jag va eftersom jag missade bussen precis också. Så jag gick ner dit på 25 minuter iallafall och hann precis byta om och när jag skulle stämlpa in så såg jag att jag hade 3 minuter till godo! Så jag stod och drack en mellan vatten för att det va asvarmt och jag hade gått väldigt snabbt för att komma dit i tid...


Och nu ligger jag är i min säng, AO har precis skrivit till mig på facebook (och jag undrar verkligen VARFÖR?!? ), och jag har en Carlsberg i handen. Kan det bli bättre? Ja juste, jag har tagit två Pronaxen och två Alvedon, så just nu mår jag toppen och har ingen värk alls!

Och jag är jävligt trött dessutom.

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0