måndag

Oh yes!
Nuförtiden så spelar det ingen roll om det är måndag eller inte faktiskt. Ingen skola så varför deppa? Jag skulle kunna ligga bakis idag utan att det hade spelat någon roll helt ärligt.

Iallafall så var jag och Jennah i Handen idag för hon skulle fixa lite saker. Vi kollade även på hennes mammas lägenhet (som var perfekt som en första lägenhet?). Avundsjuk för jag vill också ha en sån lägenhet.

Min kusin fyller 17 år idag också så vi va där och fikade lite.. Pratade lite med Lina och åt glass. Och det va gott! Efter det så gick jag och mötte PS och vi åkte till Handen och tog en liten promenad och skrattade hur mycket som helst! Ashärligt.

Och nu sitter jag här och är otroligt cptrött. Borde nog gå och sova?
Jag har iallafall insett att på eftermiddagarna/kvällarna så är jag ganska upptagen den här veckan?
Måndag - Kusin fyller år, promenad med PS
TisdagTransformers 2 hos PS
Onsdag - Outlet vid Frysen
Torsdag - Bio med PS
Fredag - Jobba
Lördag - Jobba, Horse Show
Söndag - Passa Maya
Måndag - Träffa Malin inne i stan



Och på tisdag åker jag till Dalarna förhoppningsvis!


Men jag ska nog sova nu!
GODNATT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0