måndag

Imorgon bitti åker jag till Dalarna!
Kommer hem på fredag morgon! Ska bli skönt att åka dit och se hur det är där en sväng.


Idag så träffade jag PS innan jag åkte in till stan och träffade Malin en sväng! Länge sen och vi satt och skrattade och pratade om allt möjligt. Det var trevligt, men synd att hon var tvungen att åka hem och läsa ungefär 200 sidor i någon bok... Men det är bra att hon tar skolan på allvar. Jag önskar att jag hade gjort det fan. Funderar på att söka in på komvux eller nåt sånt och fixa matten och svenska b. Och det jag inte lyckades i.

ÅÅÅH VAD JAG VILL HA MIN IPHONE NU!



Jag är trött i kroppen för jag och Jennah va på en power-walk i en timma ikväll. Träning är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0