ett par

Jag HADE ett par jeans. ETT PAR.

Nu är de trasiga också. Och när kommer lönen? På onsdag ja!
Jag får springa runt i leggings tills dess alltså. Och dessutom så är de leggingsen som jag köpte i USA också trasiga. Of Course.


Igår så jobbade jag, som vanligt 17-20. Kändes asbra att vara jättedryg mot en viss person där, och det är inte mer än vad den personen förtjänar anser jag.
Efter det så fick jag skjuts av Mathias, den charmören, till min mormor där det var glöggkväll. Eller snarare dricka-vin-kväll. Mostrar, ingifta mostrar, mormors systrar, mamma, mammas kusiner, you name it va där och det var trevligt! Högljudda kacklande "tanter" och skratt! Iallafall så hade jag bestämt med PS tidigare att vi skulle ses efter jag hade jobbat och han spelat klart sin match så jag mötte upp han och några av hans vänner i centrum och vi drog till Torget(?) i Brandbergens Centrum en stund. Jag blev bjuden på två öl där av PS också. Fast det roligaste måste nog ha varit att vi dansade tryckare på dansgolvet! Hahahaha, eller dansa och dansa, vi snurrade typ runt och skrattade lite åt andras ansiktsuttryck. Efter det iallafall så drog vi till Västerhaninge och somnade där efter en stund. Med alla kläder på, vilket kändes gaaaaanska ofräscht imorse.

Jag har precis kommit ut från duschen och den var efterlängtad.

Nu ska jag ner och äta lite middag!
POUSS

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag haaar massa jeans, men som jag inte KAN använda bara för att jag är för fet... så jag MÅSTE kuta runt i tights och leggings... hahaha :P

2009-11-21 @ 21:45:57
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0