"Du har ju hela helgen på dig..."

ÅLRAJT! Dålig uppdatering? Men vem bryr sig?

Fredags:
Jobbade i 3 timmar! Hade faktiskt väldigt roligt! Efter det så åkte jag in till Söder direkt och mötte upp PS och några av hans kompisar för en liten förfest före Rocks. Smarta jag hade inte ätit någon middag så jag blev väldigt rolig efter ungefär 5 öl. Känns lite patetiskt, men billig fylla. Betalade även bara 20 kr för en Carlsberg som kostade 48 så det va guld! Hannes, Kimberly, Wille och några mer dök upp på Rocks senare och det var faktiskt väldigt roligt! Men eftersom jag skulle jobba på lördagen så var jag tvungen att åka vid strax efter 1. Och snälla PS följde med mig och erbjöd en sängplats hemma hos honom. Sagt och gjort. Sov hos honom och vaknade upp med en baksmälla? Illamåendet kom senare när jag var på jobbet. Great.

Lördag:
Vaknade, som sagt, upp med en baksmälla vid 8tiden då PS småsyskon skulle upp på dansuppvisning och såklart hade han lovat att följa med så det var bara att kravla sig upp. Vid 9 tiden så åkte de och jag gick till mina kusiner och väntade där tills jag skulle gå till jobbet. Efter jobbet så åkte jag hem snabbt och fixade mig lite för jag och Jennah skulle gå på Stockholm International Horse Show! HELVETE VILKEN SHOW! Jean-Francois Pignon. Mannen som verkligen KAN kommunicera (snarare med hjälp av sina tankar) med hästar! Jävlar vilken magisk man. Jag är helt mållös. Väl när jag kom hem så sov min bror i min säng så jag tog mitt egna täcke och la mig bredvid och puttade bort honom lite och somnade. 

Söndag:
Vaknade upp av att mamma säger att det är frukost och allt. Cptrött var jag såklart! Har varit hemma hela dagen... Latmask nummer 1! Men jag gick faktiskt ner till Konsum och köpte lite mat för jag gjorde tacos! PS kom hit direkt efter att ha varit i Motala och åt med mig och tittade även lite på fotboll, Playa Del Sol och pratade. Vi har samma humor.


Och nu ska jag snart sova! Ska upp och träffa Mallan Brallan imorgon!
POUSS!  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0