Det här med att växa upp och känna sig lite kinky...

Jag och Jennah har bokt biljetter till Stockholm International Horse Show idag och som är på lördag! YES! Det va ju några år sedan jag va på den sist...


Jag - Ja och så drömde jag om att jag pussade honom på kinden
Jennah - Haha, wow, inte alls oskyldigt
Jag - Nej, jag är lite kinky ibland alltså







Iallafall så såg jag och PS Transformers 2 igår. Eller, ja, tills filmen inte ville fungera längre (dvs när det blev som mest spännande), men bra av honom var att han hade med sig Natt på Museum 2! Haha "Well... This was awkward". Även en film från Dane Cooks stå-upp komedi vilket var hur roligt som helst! Vi satt och skrattade som hej-kom-och-hjälp-oss! Om mamma och Mats blev sura? Of Course. Iallafall så vid 23-tiden så blev vi båda jättesugna på Vegabaren så vi åkte dit! Fira att lönen kom såklart. Väl inne på Statoil, som vi gick in i först, så träffade jag både Sandra och Mathilda från jobbet och även de va ute och firade att lönen hade kommit med en korv! Vi hade kul på Vegabaren mitt i natten och bestämde oss sen att åka hem och kolla på YouTube-klipp, meeeeen såklart ville inte internet fungera på min dator så vi slog på Twilight och stängde av efter kvart och somnade.

Jennah har precis lämnat mig för Jocke efter att vi hade en romantisk kväll med Grey's Anatomy, cola, choklad, chips och lite tända ljus! Mysigt.


Imorgon är det förhoppningsvis lite shopping som tillkommer! Högst upp på listan står busskort och jeans! Så enkelt är det!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0