Lördag

Ja, lördag idag. Har precis kommit hem från Andreas för jag sov hos honom inatt. Vi kollade på hockey, Mr. and Mrs. Smith och Ice Age, och mitt i Ice Age (vid typ.. halv 3) så somnade vi i soffan. Men det var mysigt faktiskt!

Och jag har fått lite bilder från Bangladeshveckan nu! Eller från igår iallafall.
Här är några:




Buttyboyzen! Eriko, Sean-Megafon och Anton



Hennatatuering



Jag! "Känn på egen risk"



Mysan pysan!



My boy lollipop



Erik visar sina osexiga ben. Eftersom han inte får ha något under kjolen egentligen

Kommentarer
Postat av: gela the one and only

Vem är Andreas?? :O vad har jag missat ??? :O:O:O:O

2009-05-10 @ 14:37:55
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0