jomen så att eh ...

Igår så var jag på Alexzandras skiva på Viperroom (ja, jag vet, fjortishaket nr.1) men det var ändå roligt! Träffade massor av människor som jag inte har träffat på evigheter så det var jättekul! Blev lagom lullig också vilket va helt okej. Mats skulle hämta mamma och några av hennes arbetskompisar från något ställe där de satt och drack och hade trevligt. Så mamma var ungefär lika lullig som jag när vi satt i bilen. Det som var lite roligt var att jag hade frågat Mats om han kunde skjutsa mig till Mr. A, eftersom han sa att jag fick sova hos honom om jag ville och varför skulle jag säga nej till det? Närmare till jobbet och någon som håller om mig hela natten, vad mer kan jag begära, haha?
Han hade också frågat om vi skulle göra sällskap hem från Hammarby - AIK derbyt. Men, eftersom jag var tvungen att vänta lite så åkte han (man vet ju aldrig vad någon solnatattare skulle hittat på annars).
Men iallafall så var det en pain in the ass att jobba idag. Usch. Men satan vad skönt att få vara ledig imorgon! ME LIKE!
Och ikväll så ska jag ut med Matilda, Kalle och Babe till Babes mammas födelsedagsfirande på 6e Tunnan! Undrar hur man hittar dit...

Men nu måste jag duscha! Jag känner mig väldigt ofräsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0