jättedålig

Jättedålig uppdatering, I know. Men det spelar nog ingen roll för jag vet inte ens vilka som läser min blogg, haha!


I onsdags så var jag ju ensam hemma, och då kom Tessi över och gav mig sällskap. Jättetrevligt, det kändes som att vi var ett gift gammalt par eftersom jag gick och la mig före henne och hon gick upp före mig och hon stannade dessutom kvar hemma hos mig på torsdagen och passade Maya medans jag och Jennah åkte och jobbade AIK - Elfsborg. Teddy Lucic va en liten besvikelse, men like I give a shit egentligen. Jennah åkte hem med mig och Tessi lagade mat så vi tre hade det väldigt trevligt! Och Lillemor kom även och joinade oss! En trevlig tjejkväll helt enkelt. Dock så åkte de hem vid halv 1 (?) eftersom jag skulle börja jobba kl 12 dagen efter (fredags).
Det skönaste med att jag började jobba så tidigt var att
1) jag slutade 16.00 (annars slutar jag 20)
2) Li jobbade!!
3) Jag fick stå och dra dryck i DT2:an hela tiden och sånt gillar vi!
Efter att jag hade slutat så åkte jag hem och Jennah kom hem till mig också någon timma efter. Vi lagade mat och drack öl. Mamma och Mats kom även hem från Tyskland och hade hela bilen full av sprit nästan + att jag fick 1 liter Bacardi Melon som en sen namnsdags-present!! Det var gott! Och den satt bra för jag och Jennah drog på fest i Brandbergen hos Lollo och dick kom även Mr. A (det nya namnet). Vid halv 2 -2 tiden så var jag väldigt trött och även han, så vi gick hem till honom och sov eftersom det bara var 5 minuter bort. Han sa också att jag fick sova hos honom om jag ville, och det ville jag ju fan. Dock så tog det lite längre tid eftersom alkoholen gjorde sitt... Det var, som förut, lika mysigt att sova med någon som höll om en hela natten och även på morgonen.

Hans jättetrevliga mamma kom in och började prata om någon granne som skrek på morgonen också, så jag blev försenad tillbaka till Lollo för att Veronica skulle fixa mitt hår! Slände i mig lite frukost innan jag gick i regnet tillbaka. Jag är dessutom ljusare i håret och har pannlugg(!). Inte helt van än, men det kommer väl. Annars så växer det ut.


Och nu, efter att ha varit hos Carin med Jennifer, plugga lite Nationalekonomi och Geografi (wish me luck...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0