Ja..

Idag fick jag stå vid pommesen. Inte så roligt för jag känner mig fortfarande fettig och äcklig även om jag slutade för 8 timmar sen.

Och jag är så happy för att min älskade Hannes berättade idag att han inte ska på Sweden Rock! Och det betyder att han kommer komma på min student och studentmottagning!! Det gjorde mig superglad! Jag saknar honom väldigt ofta faktiskt. Det är inte så ofta vi ses, vilket är jättesynd för han är en sån underbar person! Så omtänksam, oegoistisk, cool, musiker och är en sån underbar och kärleksfull vän! Så jag blev såklart superduper glad över att han ville komma. Ska posta hans inbjudan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Hannes

Du är så fin du min lilla Carro Crüe!!! <3

2009-05-31 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0