igår

Igår så gjorde jag ett val.
Eller, jag gjorde flera, men ett val. Och det var att
* Jag tänkte på att om jag skulle sova hos Mr. A så skulle jag ha med mig den stora väskan. Där i skulle smink, extra underkläder, borste och shit ligga.
* Jag kunde ta den lilla party väskan och stoppa ner ett par underkläder i det lilla mens-facket där.

Men så kom jag på mig själv att jag skulle ju fan inte sova där! Oavsett vad som hände så skulle jag inte sova där. Jag vet inte varför, men jag sa till mig själv att jag inte skulle sova där.

Men vart fan hamnade jag? Hos Mr. A.
Och vilken väska tog jag? Den lilla party väskan såklart.
Men nog fan vart jag glad över att jag sov där!

Så när vi åkte på sjön idag såg jag ut som hej-kom-och-hjälp-mig...

Kommentarer
Postat av: gela

you're new boyfriend now maybe ?! <3



love ya

2009-05-31 @ 22:24:27
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0