Gosh

Jag är ganska trött för att jag vaknade nu imorse vid 9.30 med vääärldens mensvärk, och då menar jag mensvärk. Och jag är trött för att Andreas va här igår och tittade på film med mig och åkte inte hem förrän 3.50 imorse, och jag hade fortfarande kläderna på mig när jag skulle följa honom till bussen.
Men det var trevligt iallafall för vi kollade på Sagan om de Två tornen och vi båda kunde typ alla repliker. Innan så gick vi ner till Vaskos och så fick jag köpa cigg också, så det blev en liten promenad. Och efter filmen så låg vi och kollade på youtube-klipp på datorn. 


nu sitter jag här, ska klä på mig på något sätt för jag ska vara hos hästen kl 13, dvs om 1 timma och 19 minuter. Och efter det ska jag hem och duscha och troligen åka och träffa Tessi för jag vill veta allt från henne.

Och jag funderar på att berätta för mamma att Andreas var här igår, även om hon kommer börja hålla på med pinsamheter så är det ju skönt att kunna vara ärlig. För att alla andra är ju det mot sina föräldrar (okej, inte alltid men oftast nu när man är äldre) och jag var ju faktiskt ensam hemma igår så de kan åtminstonde få veta om det var någon här med mig. I huset alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0