crapcrapcrap

crapcrapcrap

Ja. Crap. Eller är det egentligen crap? Jag är ju inte ens säker själv innerst inne även om alla andra kanske har fått det intrycket? Äsch. Yesterday is just a memory.

Men iallafall! På tal om igår. Ganska lyckad kväll måste jag säga.
Det började med att jag jobbade mellan 17-20 och underbara Li va där!! Jag saknar verkligen att jobba med henne på tisdagar, men what to do? Jag får försöka prata lite med chefen kanske. Men ändå, efter jobbet så va mamma och Mats utanför (såg även pappa vid bensin-stationen) och undrade ifall jag ville ha skjuts hem. Men jag skulle köpa ciggaretter och så ville jag inte åka hem så tidigt heller. Det kändes liksom "en fin fredag. Tidigt hem och inte göra något? Hur mycket ska donken få förstöra mina helger egentligen?" Så jag ringde JennahPennah och begav mig mot hennes bror. Duktiga jag tog bussen till centrum med Elif och gick sen till vallavägen. Motionera mera!
Väl där så får vi några shots, smakade lite xider av Jennah och drack lite lite vin (Jag drack ett jättegott mousserande vin på Hannes skiva i torsdags förresten! Utan att spy) och efter det så begav vi oss till Kolartorp där vi satt och festade till 4. Jag och Jennah gick till bussen, och jag var hemma 10 i 5 (bussen gick 20 över 4) och vaknade vid 12 idag. YES! (ironi)

Och i torsdags så var jag på Hannes studentskiva och jag blev så glad över att få träffa Hannes, Signe, Freja, Kalle, och såklart Ylva (deras mamma som är supertrevlig!) igen! Och Hannes bästa kompis Wille va såklart där, och han är verkligen "något att hänga i julgranen" (som min mamma brukar säga). Kom hem vid 3 tiden så det blev väldigt sent där också ...  Dock så började jag 13 igår, men jag åt lunch med Tessi och Angelica så vi började vid 14 istället, hihi!

Men nu ska jag torka mig för jag har precis kommit ut från duschen!
Ska fixa två kuddar och påslakanen som jag fick av mamma och Mats. I tidig studentpresent.
För jag har ju alltid önskat mig två kuddar och två påslakan i studentpresent.
Jag får nog försöka förlita mig på pappa om min resa till Skiathos där...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0