best best best


Tessi och jag, Jag och Jennah och Lillemor och jag

Bästa vänner, vad skulle jag göra utan er?
- Den vanliga frågan alltså


För bara några timmar sen så kände jag att jag måste prata med någon om HandyBoy. Jag kunde dock inte besluta mig om vem jag skulle prata med om honom, så därför avstod jag ett tag.
Tills, som en ängel från ovan, Jennah smsar mig och frågar! Alla tankar jag hade då och alla känslor rusar av mig i två sms som jag försökte trycka ihop till ett (men som misslyckades) och jag kände bara en sån lättnad! Äntligen fick jag av mig det jag ville säga, och det kändes så rätt att Jennah va den som fick veta just nu. Och jag blev så glad över att frågan kom helt random och av nyfikenhet <3!



SOLSKEN!

Kommentarer
Postat av: ÄNGELN JENNAH!

Jag är alltid nyfiken, så bra att tidpunkten passade perfekt! <3

2009-05-12 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0