bajs

Hela dagen är bajs.

körlektionen gick typ bajs, och jag vet en sak som är säker - jag kommer inte ta mitt körkort innan min 19-årsdag (2/7). För att ekonomin tillåter inte det och jag antar att jag suger för mycket. Eller min körning var "helt okej" som läraren sa idag. Jag antar att mitt liv inte är menat för att vara bäst alla dagar.

Speciellt eftersom jag har munsår.
Och jag blir så irreterad men ändå inte på en grej också. Och det är bajs, för när är det min tur liksom?

Och tabletterna är slut. Så köttbullen (dvs jag) kommer komma till min student som jag alltid har sett ut... Fast jag har bestämt mig för att börja med nutrilett imorgon. Även om det är äckligt. Vill man vara fin får man lida pin.

Men nu ska jag duscha i alla fall så jag blir lite fräsch! Vill ju inte missa Cesar på tv4+ kl 20!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mary

Youre fucking utmanad!

http://marynator.blogspot.com/2009/05/utmaning.html

2009-05-05 @ 15:03:20
URL: http://marynator.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0