Usch

Nej usch för allt skolarbete som ska in och allt. Jag orkar inte mera!
Jag var jätteotrevlig mot min samhällslärare i igår (fredag) och insåg senare att det var dumt av mig att låta mina irretationer och humör gå ut över honom. Så jag mejlade honom och bad om ursäkt - vilket kändes bra gjort av mig.

Igår så va jag och Tessi på fest hos en Kristian  Jones som hon har pratat med jättelänge men aldrig träffat. Det var trevligt! Det skönaste va nog att det var 10 minuters gångsavstånd hem till henne från honom så vi var hemma vid 3! Dock så drog en välda massa folk vid 00.20. Den tiden som är bäst! Eller har jag fel?
 
Här är en gammal bild på mig och Tessi. Och ja, jag vet att mina ögonbryn såg jättefula ut!



Det känns lite som att jag har så mycket att göra på helgerna att jag inte har tid för Maya. Och jag får dåligt samvete av det. Och idag när mamma även sa att jag "inte brydde mig så mycket" om att vara hemma och sånt. Det gjorde mig lite smått ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0