sjuk.

Jag är så dundersjuk som det bara går!
Kvart över 5 imorse smsade jag mamma och skrev att jag har haft feberfrossa i en halvtimma och behöver henne för att hämta mitt täcke som låg 1 m från sängkanten och stänga fönstret som va inom 1 m från sängkanten (Ja, min säng sticker ut mitt i rummet). Och som den underbara mamman hon är, så kommer hon upp, kvart över 5, och ger mig täcket och stänger fönstret. Mysigt tänkte jag, att få bli ompysslad. För det vill jag bli när jag är sjuk. Och det är så skönt att sova. Och hela jag är som en tekokare för jag är så varm!

Men nu måste jag åka på körkortsteorin. Det är två gånger kvar, och jag vill inte missa det.

PUSS från sjuka mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0