att välja

Att läsa det sista ur den allra sista boken i Twilight serien (som jag älskar för övrigt) eller att se på Desperate Houswievs ikväll? Hmm...  Att välja eller inte. Fast eftersom jag inte ska till skolan imorgon (Jag har bara matte-för-ig-barn) så kan jag ligga och läsa hela natten lång om förbjuden kärlek och den perfekta pojkvännen som aldrig kommer att bli sann hur mycket jag än önskar. Jaja, vi alla har sådana dagar då vi vill ha någon nära. Lika bra att vara ärlig från början.


Vore det inte gott med ett glas vin?

Jag har lärt mig dricka vitt vin nu, om jag blandar ut det med sockerdricka.



PUSS


Kommentarer
Postat av: you name it

MÅÅÅSTE MATTTTTE

2009-03-24 @ 21:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0