Usch

De ringde från ålderdomshemmet igår och frågade om jag ville hoppa in extra nu denna vecka, och jag svarade såklart ja! Men vafan... Jag är ärrad för livet när jag ser att de byter blöja på gamlingarna. Jag bytte inte ens blöja på mina småbröder för jag tycker att det är äckligt, och nu ska jag se på när några andra gör det på gamlingar! Nej fy fan vad har jag gett mig in på?

Det som är skönast med lov är att jag kan gå upp när jag vill, dricka te och äta frukost i lugn och ro på morgonen!

Och nu har jag en svacka också. Kanske beror på att jag har varit på ålderdomshemmet?
Det är allt det vanliga, utseendet, hur man är, olika personer - ja allt.
Har jag tur så går det över snart för jag vill inte mår såhär hela jäkla lovet!




"Läs mellan raderna och håll mig hårt eller släpp mig helt. "
Jag tror att jag mår bättre av att bli släppt helt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0