studentdagen

Japp!
Igår va det studenten då!
Och jag blev så otroligt glad för att Sandra och Marys mamma grattade mig här på bloggen, en gammal barndomskompis mamma grattade mig och min gamla dagmamma grattade mig! Det gjorde mig glad!

Igår så började dagen med att det var champagnefrukost hos Malin halv 9! Jag som är så trött på mornarna gick upp kvar över 7 och min mamma skjutsade mig 20 över 8. Jag kom 5 minuter sent, men vad gör det? I bilen på väg dit så tryckte jag i mig två små yoghurtar och två knäckebrödsmackor, och när jag kom till Malin så hade de dukat upp ett helt bord med frukost!! Underbart gott!
Efter det så åkte vi till skolan i 7 (?) bilar! Haha, lite trångt, men snabba jag satte mig i framsätet så jag fick gott om plats för mina pygmé ben! I skolan så höll min svenska lärare ett avslutningstal som var väldigt fint och berörde oss alla, och vi tog några bilder! I aulan så sjöng vi sen och fick betyg och lärarna delade upp bästa projekt-pris! Hela tidningen fick varsitt pris också, så nu är jag en penna och ett biokort med 110kr rikare! Det gillar vi!
Och så bar det av till Rudan i ett tåg och det var så otroligt roligt! Nästan hela släkten va där (då pratar vi om på mammas sida för pappas sida är lite stela av sig ...).


Flaket var askul också! Vi åkte runt i ca 2 timmar och bara skrek! Underbart!
Världens bästa Hannes var på min mottagning, min bästa vän Jennah och hennes pojkvän Jocke var också där och senare på kvällen så kom Mr. A dit också. Jag fick världens finaste tavlor av Jennah! Helt totalt jävla underbara!! Hela kvällen var så bäst, och jag var skitfull. På slutskivan så drack jag och Jennah en drink och jag var lika full som när jag kom till skivan som när jag åkte därifrån.
Dessutom så slutade det med att jag sov hos Mr. A den kvällen.
Och det har aldrig varit så skönt med en liten dusch som det var då...

Och idag så firade min pappas släkt mig, men det känns så stelt att umgås med dem. Men jag var glad över att farfar och farbror + familj tog sig ner hit för min skull!

Och nu måste jag nog sova!
POUSS

Jag och Angelica på champagnefrukosten

Kommentarer
Postat av: gela

kul att du blev glad att jag kom :(

2009-06-09 @ 12:28:32
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0