onsdag

Jag hatar egentligen att vakna sent. Okej, jag får sova ut och sånt, men det tycker jag mer om att göra när jag är bakis. Nu när jag har sommarlov (eller kan man kalla det för sommarlov när jag inte kommer komma tillbaka till skolan mer? ), så vill jag ändå gå upp vid 9 tiden och njuta av dagen. Inte vakna vid halv 1 och somna strax innan 2 på kvällen. Nej jag tycker inte om det.

Och min hy känns så fet! Finnarna har fest i mitt face och jag har inte bjudit in dem! Men jag tvättar mitt ansikte två gånger dagligen nu när jag har mer tid på mornarna.


Men eftersom jag är så trött på mornarna så ska jag ner och äta frukost nu. Och klockan är 12.42

Så God Morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0