Fett seg

Sån är jag. Fett seg ibland.

Idag skulle jag och Jennah åka ut till Utö med Martin, men det regnar så vi får se om vi tar det imorgon istället. Jäkla regn alltså! Usch. Jag gillar det inte.

Idag på bussen så träffade jag Kim också! Kim Persson alltså. En kille. Vi träffas på bussen ibland bara sådär. Av slumpen alltså, ja.
Och idag fick jag hans nummer och han fick mitt iallafall så vi ska höra av oss när vi sitter på bussen igen! Haha


Tessi, jag, Veronica och Lollo var på Harrys i tisdags också

såhär så jag ut. Kände mitt väldigt snygg faktiskt!





Ja juste! Jag och Lillemor var och såg BAKSMÄLLAN i söndags!
Den va VÄRD att se! Vi satt och skrattade väldigt mycket.

Här är snuttisen <3


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0