Ett gott skratt förlänger livet..

.. Det här gjorde min dag!


Efter lite smsande så frågar jag Mr. A

Jag - Ärru sur:O?
A - Nej det är jag inte ;) sugen på att vara sur <3
Jag - Varför det? Mens igen :/? <3
A - Lite grann bara ;) <3
Jag - Aaw, vill du låna en tampong? <3
A - Lite ;) <3
Jag - Begagnad eller ny?
A - Begagnad;)
Jag - Då får du vänta ett tag för jag kommer inte få mens på 9 månader :/
A - what :O?
Jag - Nu blev det lite pinsamt ... :/
A - Vänta säg
Jag - Det skulle bli en födelsedagspresent/julklapp, men jag blev så glad att jag kände att jag måste berätta. Du vet, it takes two to tango
A - vänta vänta vänta. Vad menar du
Jag -  Ja, men en A junior? Eller en liten A juniora?    (Här borde han fatta skämtet, för ofta jag skulle döpa mina barn efter pappans namn! )
A - VA?!
A - ÄR DU GRAVID!?
Jag - Hahahaha du är söt ibland när du är lättlurad :* Jag och Jennah fick oss ett gott skratt <3!
A - Ni är så jävla taskiga... :O <3 kul för er då
Jag - Förlåt förlåt men jag kunde inte hålla mig!! <3




Hur skulle världen se ut utan killar och humor alltså?




Kommentarer
Postat av: Mysan

Hahaha, bra Carro! :D

2009-06-03 @ 09:29:01
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0