Det känns så konstigt

Och nej, inte på grund av att jag har åkt båt och hela mitt huvud gungar fortfarande, utan det känns som att allt är försvunnet. Jag har t ex ingen som helst aning om vad My gör, hur hon mår och vad hon ska göra i sommar. Jag läste precis i Angelicas blogg att hon har åkt till någon sportläger, och det är jättekul för henne, men visste jag om det? Nej precis. Och Lilliz ringde mig idag och skvallrade lite, me like. Men vi sågs ju ändå i söndags också? Även om det är en vecka sen ...

Vad händer liksom ?

Kommentarer
Postat av: Angeliques

baby.. vill du ses någon dag dÅ?

2009-06-24 @ 13:54:54
Postat av: Mysan

Crap, jag skulle ju ringa upp dig men jag är så jäkla glömsk som vanligt. Såg att du hade ringt i måndag men hörde inte att du ringde! Men jag ringer dig imorgon min fina :) <3

2009-06-24 @ 23:38:47
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0