tjejtjejtjejig?

Gosh!
Ibland skulle jag bara vilja bli riktigt riktigt tjejig!
ni vet, pärlörhängen, långt fint hår (fast det vill jag ha annars också. Blondt), fixade naglar, tränad kropp (jag måste börja träna alltså ... blir galen), nya fina dyra kläder.. Allt liksom!!
Men sen så upptäcker jag mig själv igen och inser att zebratights, hockeyfrilla (för att kunna tupera det lättare), boots, kedjor, massa armband, rött läppstift och massa öl är min grej.
Men vem har sagt att det är fel att kompromissa? Ena dagen kan jag vara sleaze, och andra dagen kan jag vara en "wannabe-blondinbella"!


Iallafall så mår jag lite bättre nu :) Jag är mitt vanliga glada jag igen, och imorgon är en annan dag! (eller om 10 minuter faktiskt) Och imorgon så är det Scenisk Gestaltning! Ååh... Rollsättningarna ska göras, och jag, Erik och Jempa måste troligen försöka förlänga våran sketch. Inte roligt. Men det kommer bli en fin utsikt iallafall!
Wolfgang/Olof kommer vara där, och det är mitt nya smeknamn på honom. Mr. Secret! Man kan säga: Looking good today pumpkin!
this
  or    that?




xoxo
PUSS
GODNATT
BUENA NOTE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0