slö dag

Idag har jag minsann inte gjort något alls. Jag vaknade, gick upp och åt frukost, duschade, och sedan så kom Mona och hennes hund Axl över för de ville träffa Maya (som hon nu verkar heta). Och de va vilda! Sprang som tokar och skällde gjorde de lite grann och oj oj oj... Valpar är söta, även om Axl är snart 2 år, men han är ju en liten knähund så det gör inget.
Iallafall så började jag också läsa i min körkortsteori bok, som jag har lånat av Matilda på jobbet (juste! Kom på att det va jätteskönt att inte behöva jobba idag!!), och eftersom jag inte har kommit igenom hela boken än och ska skriva på onsdag så tyckte jag att det passade sig att börja läsa lite. Allt är så otroligt logiskt, men lite krångligt när man ska försöka läsa in och förstå det. Men det är logiskt egentligen. Men jag är så otroligt nervös och jag undrar ifall min mag-smärta beror på det?  Jag har haft en illamående känsla i magen hela tiden och så gör den ont... Det är inte kul.. + mitt gigantiska munsår! USCH vad jag hatar det! Jag vägrar visa mig utanför dörren nu pga av det och jag tänker inte åka iväg någonstans imorgon heller. Men på tisdag så måste jag det eftersom jag jobbar, men fan inte tidigare. Blä.

Nej nu mår jag så illa att jag måste försöka sova lite, hoppas att ni mår bra!

Godnatt och sov gott! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0