rouge noir

Sitter här med färg i håret... Ångrar att jag färgade bort det från blondt från första studen, men eftersom jag hade en kartong kvar och mitt löshår är mörkare än mitt riktiga hår så måste jag ju få det att matcha. För nu när jag har en annan färg så ska den fasen inte se konstig ut. Gör något helhjärtat som du kan nöja dig med för stunden.


Sitter fortfarande och lyssnar på Hanson! Eller, kom hem för 25 minuter sedan eftersom jag har börjat jobba på McDonald's på fredagar (vilket suger rent ut sagt). Jag vill hellre jobba tisdagar för då kan jag ju jobba med Li och vi äger hela stället. Det är så underbart. Men inte längre...
Lycka varar aldrig för evigt. Definitivt inte.


KUL att min mamma precis säger "Din dotter vaknade nu" (och menar hunden) medans jag är nojjig över att jag inte har fått min mens än. Snacka om tajmning. Va det ett tecken eller? Jävla skit. Tänk om man sitter i skiten? Vad gör man då? Vad skulle alla andra ha gjort och vad känner jag själv för att göra? Nej, inga sådana tankar nu.

Always look on the bright side of life.



Ska titta lite på tv och ha det mysigt med själv bara nu


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0