no working day!

Jag jobbade inte igår, och jag behöver inte jobba idag. Det är jätteskönt med tanke på att jag har så ont, men det är ju ändå pengar...  Men men!  Jag vaknade iallafall idag för en timma sedan (runt 9.45) och det var lite skönt. Att inte sova bort hela dagen och att äta gemensam frukost med mina kusiner som sov över här. Det var trevligt.
Jag undrar vad jag ska göra idag?
En sak är säker i alla fall! Och det är att jag ska titta på "Merlin" som kommer komma på SVT1 18.45. Hoppas att det kommer bara för jag älskar medeltida filmer och fantasy så som Stardust, Sagan om Ringen, Merlin filmen, Never Ending Story, Pirates of the Caribbean osv.  Och såklart måste jag lägga till Dagboken och Stekta Gröna Tomater. Gosh... Riktiga "cry me a river" filmer!


Men nu måste jag hoppa in i duschen! Ska försöka städa mitt rum senare också innan Mayas uppfödare kommer hit på besök. Som är om en timma! OJ!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0