H.E.A.T

Jag har precis kommit hem från Jakobsberg! Jag är hungrig och trött men måste bara berätta hur underbara H.E.A.T är!

Deras musik väcker känslor innuti en själv, som man inte ens visste att man hade. Deras framträdanden skakar hela själen och det enda som är vettigt att göra är att sjunga med så högt det går och röra sig i takt till musiken. Gud vad jag älskar de grabbarna!

De ska för övrigt spela i Melodifestivalen den 14e Februari 2009 och ni MÅSTE rösa på dem! De ärguld värda. Även om den låten de ska framföra inte är så speciellt bra så är resten av deras låtar det.

Det är alltid underbart att se dem helt enkelt.


För övrigt så har jag fått en bula också i pannan. Min käre vän Hannes (love that boy!) och jag stod och jiddrade lite på Jakobsbergs station och jag säger: "Du knäcker polarn" och låtsas skalla honom. Han ska visa hur man gör och skalalr mig så jag får ont som in i hej-kom-och-hjälp-mig och jag har nu en bula där!

Men som man brukar säga; den man älskar, den slår man!


Och nu ska jag verkligen hoppa i säng och samtidigt hoppas på att bulan försvinner snart! Mitt munsår som jag fick idag kan också försvinna. Usch vad jag verkligen hatar det... Och det finns inget som hjälper ordentligt bra heller. Någon som har något tips?


Godnatt och sov gott


Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Nej det är faktiskt Jenna, svårt att se när den inte är klar! :)

2009-01-04 @ 12:32:47
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: Mysan

Förresten, jag tror att jag också håller på att få munsår! :O

Asjobbigt!

2009-01-04 @ 12:33:49
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0