generation fett

Jag sitter just nu och tittar på Generation Fett, medan jag åt lite Gott&Blandat. Snacka om att jag inte vill fortsätta äta dem...
Dessutom så är det en som sitter och skriker och säger att hon är unik - och det är hon verkligen!
Det är inte hälsosamt att vara så stor. Alla organ i kroppen mår inte bra av onyttig mat och för mycket övervikt.
Okej, det är jättebra och så otroligt kul för dem ifall de njuter av att vara stora och äta mycket, men det är inte hälsosamt. Men jag måste ändå erkänna att jag beundrar dem för att de är så säkra i sig själva och att de trivs. Jag trivs inte i min kropp t ex. Och därför beundrar dem på jag på ett sätt, men det är fortfarande inte hälsosamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0