Edward Cullen.

Behöver jag säga något mer egentligen ... ?
Jag har precis läst klart den första boken nu (som jag fick i tisdags - ser någon beroendet de har gett mig?), och jag önskar bara så djupt inom mig att jag kan hitta någon lika underbar som honom!  Jag vet att det inte finns några drömprinsar, men jag vill inte bara drömma om de längre - Jag vill att de ska existera!!
Egentligen så borde böcker och filmer som har lyckliga kärleksslut förbjudas helt och hållet! Folk blir ju deprimerade över att de inte har någon att älska så som de har i böckerna/filmerna.
Och jag vet att Edward Cullen är Lillemors man, men jag vill bara ha hans personlighet. Det där mystiska, charmande, romantiska, humoristiska, allvarliga, skyddande och helt perfekta sidorna från honom. Jag har en smak av morot i min mun och en känsla inom mig som har ett begär efter hur han behandlar Bella Swan, och jag är så glad att jag ska gå och se den på bio med Batie på lördag. Även om jag har tre exemplar av den på datorn redan ...



<3

Kommentarer
Postat av: Lilliz the one and only

robert pattinson<3

2009-01-22 @ 23:51:12
URL: http://sincerlyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0