böcker!

Idag så beställde jag hem "Om jag kunde drömma", "När jag hör din röst" och "Ljudet av ditt hjärta" från Bokus, och jag längtar så mycket tills jag får hem dem!! Jag ska läsa dem så fort jag får chansen och jag kommer inte lägga ifrån mig dem förrän jag har läst ut boken.
Fick ett litet smaktips på en bokhemsida, där jag fick läsa till sidan 29. Och ja, jag har ju sett filmen så jag vet vad som kommer hända, nu vill jag bara ha en djupare inblick i historien och skapa mina egna fantasi-skådisar.
Och det är verkligen avkopplande att läsa en bok. Jag satt och pratade med David och han förstod inte alls vad vitsen med böcker var, så jag va tvungen att förklara för honom att om jag läser en bok så fokuserar jag endast på den, medans omvärlden susar förbi. Jag känner ingen stress över att göra andra saker, jag upptäcker inte saker som kan göra mig på dåligt humör eller så, utan jag är i boken. Det är boken, jag och min fantasi. Och det är så himla skönt!

Fast nu måste jag sova lite. Ju fortare jag somnar, desto fortare vaknar jag upp och inser att det är en dag närmare böckerna!

PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0