Besatt

Gosh!
Jag läser och läsr och läser böckerna så mycket att jag har blivit helt besatt och skjutit undan saker åt sidan för att få mer möjlighet till att läsa!
Förlåt!

För att uppdatera om något annat så har jag möblerat om mitt rum! Nu känns det friskt och nyintrett nästan (tills det blir stökig igen dvs.)!
Och på onsdag så ska Lillemor komma över hit för att vi ska använda min julklapp - chokladfondyn, medans vi tittar på, ja såklart, Twilight<3.
Den är ju så söt att jag måste använda den NÅGON gång, och jag funderar på att köpa vanlig choklad istället för den som man fick med.. Jag undrar hur den smakar? Hmm ...

Och imorgon så tvingar min kära mor med mig till hennes farmor som fyller 85 (så orättvist när min famor inte ens fick fylla 64... ) och jag har verkligen ingen lust med det, då min mors farmor och farfar är bland de grinigaste människor jag har träffat (och dessutom så är det ingen i släkten som gillar farfar Sune) men ändå så ska vi alla pallra våra rumpor dit!

Life ain't fair.



Och bara för att Twilight rullar runt i mitt huvud non-stop nu, så pratade jag och Lillemor igår om att vi ska försöka dra iväg till Volterra i slutet av Mars och början av April. Bara vi åker efter den 29 mars (eftersom vi har klasskiva då)...

Det är once-in-a-life-tima upplevelse, och jag vill gärna åka. Spelar ingen roll ifall vi inte skulle se dem eller något, vi har iallafall tagit steget och försökt! Och det är något jag verkligen måste bli bättre på. Speciellt när det gäller Mr. Handsome i skolan. Hur kan ett vanligt Hej skada egentligen? Precis.

Men nu måste jag sätta fart att göra svenskan och projektintervjun! Önskar bara att någon kunde mejla tillbaka och säga att de är intresserade av att berätta om deras dumma skidresa till Kittelfjäll som de gjorde i helgen ....




PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska vi fråga sandra om hon vill va med på onsdag? ^^ menar, så alla besatta sitter tillsammans<3

2009-01-26 @ 19:59:26
Postat av: Mysan

Svar: Det har bara inte blivit så..

Ska försöka komma på fötter nu igen.

2009-01-26 @ 22:37:57
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0