090128

Jaa, idag så var jag och Lillemor inne i stan för att köpa en present till Jennah (som fyller 19 imorgon). Det var otroligt svårt att hitta något, men jag gjorde det iallafall. Hoppas bara att hon blir nöjd med den ... Vill ju inte ge henne något som är jättedåligt eftersom jag verkligen älskade presenten jag fick av henne när jag fyllde 18!! (En Gene Simmons bas i miniformat formad som en yxa)!
Och efter stan så hoppade Sandra och Jenny på tåget för att Sandra skulle med mig och Lilliz hem till mig för att titta på Twilight ... Haha, besatthet!!
Och när vi skulle på bussen så gick jag på först och SÅKLART så snubblar jag på det översta trappsteget. Jag har ALDRIG gjort det förut, och jag är glad att jag gjorde det när jag inte var själv iallafall (pinsamt). Så jag har lite ont på smalbenet nu ... :/ inte så skönt.

Och nu lyssnar jag på Iron&Wine - Flightless Bird som spelas i Twilight, och låten är väldigt vacker. Den har en vacker men ändå lite sorlig melodi, även om texten inte har så stor mening i sig "Now I'm a fat house cat" ...

Och imorgon ska jag ha ett svenska tal som jag skulle ha gjort med Malin, och har jag gjort det? Nej. Och jag är alldeles för trött för att orka göra det ikväll också. Jag känner att jag verkligen måste sova.. Har så otroligt svårt att vara i skolan till 8, och det är otroligt irreterande att jag försover mig.



Have I found you, flightless bird?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0