took a trip to london

Jag måste bara länka en underbar röst och musiker; http://www.myspace.com/andreasmoe .
If you stay och Trip to London är mina favoriter, och jag lovar, det här är musik som ALLA kan älska. Inge dödsmetal, eller hårdrock av något slag alls. Det här är sommar musik som man kan njuta av medans solen går ner (kanske sitter på båten?) och bara har det skönt!

Idag så fick jag fota på scenisk ju, och ja.. det gick bra tycker jag. Jag fotade inte alla, men jag fick ihop ungefär 300 bilder dock.. Några blev lite mer fotograferade än andra. Haha! Mysan hjälpte mig och vi hade kul!
Den här dagen började trist och tröttsamt och slutade med att bli rolig, mer pratsam än förut och massa skratt! "AWKWARD! " haha !

Och jag ska iväg på handbolls träning snart! Min andra träning.. Det ska bli roligt..!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mary

Lirar du handboll nu kvinna? Syrrans lag eller? hahah

2009-02-13 @ 00:46:45
URL: http://marynator.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0