So much for my happy ending!

Om man inte lever i en fantasivärld, då får man helt enkelt drömma ihop något.
Jag gör det. Jag skulle kunna leva på allt som hänt idag väldigt länge. Väldigt länge... Men att bli sårad är något som är skrämmande. Jag är livrädd för att bli sårad, p.g.a. jag har blivit det hela tiden förut, så att hoppas till hälften är allt man ska göra! Jag ska inte gå in på för mycket.


Men jag har beslutsångest! Tack vare mina vänner Angelica och My, så har jag börjat gilla internetshopping. Det är så otroligt bekvämt att det inte finns och man känner inte hur det svider när pengarna dras från kortet. Crap!
Men mitt dilemma är ifall jag ska kombinera? Jag tror att jag gör det. I.D Bare Minerals är ju ett litet dyrt märke tycker jag så om jag kombinerar så kanske jag får ett bra pris.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0