Filosfi!

Usch, här sitter jag med filosofi-uppsatsen som ska vara inlämnad imorgon och klockan är snart 22.00. Känns bra det här! Jag gör ju uppsatsen iallafall, eller hur?

Jag skriver om abort. Är det rätt? Är det fel? Hur går det egentligen till och varför väljer dagens kvinnor att göra abort?
Hmm.. det tåls att tänka på. Jag måste säga att jag är helt totalt FÖR abort! Jag anser att det är en självklarhet att en kvinna ska få välja ifall hon vill ha ett barn eller ej. Därför är det så svårt att komma på argument för "mot"-sidan.. Fast det kanske går att kolla upp på internet?




I wanna give you my heart,
give you my soul
I wanna lay in your arms
never let go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0