btw..

..Så är jag så jävla trött. Och irreterad på att min "period" är försenad.

Och snälla, rara, älskade My och Angelica, änglar.
NI HAR SAMMA SMAK. DEAL WITH IT.
MAKE LOVE, NOT WAR. Vad vill ni att jag ska säga? Ni båda vill ha samma skrot och korn, och ni båda blir till viss mån irreterad på den andre för att denne vill ha en likadan? Varför?
Va ärliga mot varandra och säg det då. Det räcker faktiskt med att jag får springa som en ekorre mellan min syster (utan hjärna) och mamma (ger dåligt samvete).

Och Angelica, bara för att du inte kan köpa ett par skor (eller nåt) för flera tusen, så betyder inte det att ditt liv är över. Du är för gudsskull 18 kvinna!


Uppskatta ärligheten istället för att klanka ner på den, för jag tycker om er jättemycket iallafall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0