090218

Japp! Idag så kom mina H.E.A.T-tröjor!! Är dock lite besviken över att de var små.. Men jag antar att jag får sätta upp det som ett mål helt enkelt. Att kunna vara bekväm med min kropp när jag använder tröjorna, för jag kan ju ha dem.
Och just nu så sitter jag med papiljotter i håret, haha! Jag köpte några igår och kände att jag var tvungen att prova lite... Dessutom så köpte jag nytt schampoo och balsam som verkligen gjort under för mitt hår! Jag har använt de en gång hittills och det känns underbart redan efter första gången. Märket heter RESQ Hair och har röda flaskor. Går att köpa för ungefär 50 kr styck på Ica Maxi (jag vet, inget WOW-vad-dyrt-och-bra-schampoo-och-balsam, men det är kvalité före kvantité! ). Papiljotterna kostade 20 kr också på Maxi.
Och eftersom jag inte orkade gå på matte-för-ig-barns-lektionen imorse kl 8 så stannade jag hemma hela dagen eftersom på svenskan så har vi tal, och jag och Batie har inte förrän på torsdag, idrotten ville jag inte vara med på eftersom jag vaknade upp och var FÖRKYLD som fan. Skit också. Och vi har ingen religion då Hasse fick åka hem och vabba. Kul va? Så nu väntar jag på att tiden ska gå så jag kan börja min körkortsteorikurs 15.30 - 17.30 och sen åka in för att jobba på hockeyn med "tjejligan"! Jennah, Tessi, Alexz och jag. Det är skönt att vi har hittat tillbaka till varandra och accepterat att människor ändras med åren, men det finns alltid en möjlighet att bli vänner igen :) .

Nej nu ska jag fixa mig så jag känner mig fräsch! Känner man sig ofräsch så märks det ganska tydligen för alla andra.

PUSS!

Här är tröjorna förresten



Tröjorna går att köpa på http://www.deaf-dumb.com och kostar 199kr styck, frakten kostar 65kr.
Jag skulle ha tagit en storlek större än vad jag brukar ha, och om det är något osäkert, så är det alltid smartast att göra. För det går ju att sy in kläderna, men det ser lite fult ut att försöka töja ut dem?

Kommentarer
Postat av: Mysan

Vad snygga t-shirtarna var! Speciellt den översta! :)

2009-02-18 @ 20:47:56
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: Mysan

JAG FÖRSTÅR DET!

2009-02-20 @ 13:27:41
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0